Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2009 14:40 - СпОмЕнИ ... !?
Автор: ownly Категория: Други   
Прочетен: 592 Коментари: 0 Гласове:
2



На жените сам винаги ф устата ,
а мажете ми лазят ф краката .
Мацка сам знам си цената !
И знам , че мога от веднаж да побаркам всеки мЪж  ... !

ОгЛеДаЙ мЕ бАвНо,ВиЖ мЕ дОбРе,Но СъРцЕтО сИ дРъЖ дА нЕ вЗеМе Да СпРе !!! МоГа Да ОбИчАм, МоГа И дА мРаЗя...ВсИчКо ДеТо Е пРеД мЕн,ЗнАеШ,чЕ гО гАзЯ!!!


Гледате ме с недуомение спечелих ли ва6ето изискано презрение искате да ми кажете че ви дразня надута съм била ха с и кво от тва нали над вас стоя!


Слънцето гасне , луната тъжи . Небето плаче , а морето малчи ! И всичко това ,
защото искам да видя тфойте очи ... !!!



ЛЮБОВ , ПРИЯТЕЛСТВО И ДРУЖБА , букет от
алени цветя . Не вехнат никога пред буря .
Остават живи дори и след смартта !



Т - ежи ми не6то на сарцето ,
Е - дно е само знай ,
Б - езумно някого обичам .
Е - кого познай ... ?!

Деца учете без умора !
Защо ли ?
Ей че прост вапрос .
Животът иска умни хора ,
защото той е много прост !

 Не Се МиСлЯ За ВеЛикА, ЩОтУу нЕ СъМ... Не ХвЪрЧа В ОблАцИтЕ, ЗаЩоТо Се НаУчИх Да ЖиВеЯ в РеАлНоСтТа...ПоНяКоГа ГрЕшА, Но пРиЗнАвАм ГрЕшКиТе Си СъЖаЛяВаМ За НяКоИ нЕщА, Но НиЩо нЕ мОгА Да ПрОмЕнЯ

 НеИзМиСлЯи ПрАвИлА С МеНе ВсИчКо е ИгРа..!!


Ако се чудиш , какво да правиш този ден ?!
Що не земеш да се влюбиш в мен ?
Аз пак още щом те зарна ,
тъпкано ще ти го върна ... !


Вчера те видях с нея. Бяхте двамата на кафе. Ти говореше й нежно, а тя изглеждаше добре. Чудех се: ” Дали да вляза?” Казах си: “Защо пък не?” Но сърцето ми трептеше: ” Остави ги, те да са добре!”

Научи се да казваш ” Какво от това?” за неща, от които боли до сълза/и. Научи се да забравяш незабравимото! Научи се да не страдаш, да не съжаляваш! Да не обичаш - научи се! Научи се да казваш “не”, когато ти се иска да изкрещиш “да”! Научи се да понасяш измамата в любовта, в приятелството. Научи се очите ти да се усмихват, когато са пълни със сълзи. Пресуши сълзите, те са излишни! Изгони чувствата! Мисли и пресмятай! Стани машина, научи се! За да не падаш и да не те боли! И никой да не ти се присмива. Ако искаш да бъдеш щастлив/а - научи се!!!

Не вярвай на думи прекрасни, недей се подлъгва по мили очи, че в живота всеки използва, гледай поне използвач да си ти !

Ако бог прави чудеса , най-голямото е, че създаде теб! Ако бог прави гершки, най-голямата е, че те държи далеч от мен!




Тагове:   спомени,


Гласувай:
2




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ownly
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9424
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031